Thursday 15 March 2012

Penyokong PR Bengang- Rafizi Ramli Agen UMNO & BN Sebenarnya


Rafizi Bangang – Buktikan Penyalah Gunaan Kuasa Anwar 1997

Rafizi bangang, mendatangkan kemarahan penyokong pakatan rakyat sendiri …. Sila rujuk blog Suara Pakatan Rakyat di sini …..

Tindakan Rafizi Ramli, selaku Pengarah Strategi PKR yang menjadikan kes ‘penyalahgunaan kuasa’ Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 1997 sebagai rujukan untuk menyokong dakwaannya bahawa Perdana Menteri Najib turut menyalahgunakan kuasa kerana melibatkan pegawai Pejabat Perdana Menteri dalam urusan majlis pertunangan anaknya pada Jun 2011 memBUKTIkan bahawa Anwar memang menyalah gunaan kuasa ketika memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri pada tahun 1997.

Apa tujuan Rafizi menjadikan kes Anwar tersebut sebagai contoh bila mana tidak ada seorang pun dari kami yang telah lama berjuang dalam PKR ini yang percaya Anwar pernah melakukan kesalahan tersebut.  Pada kami, kes itu adalah sebahagian daripada konspirasi Mahathir untuk menjatuhkan Anwar dari jawatan Timbalan Perdana Menteri yang disandang beliau ketika itu.

Kalau sudah terkantoi menipu, tanggung sendiri sajalah, kenapa pula hendak membabitkan Datuk Seri?

Apakah Rafizi cuba menunjukkan kepada rakyat bahawa Anwar juga pernah menyalahgunakan kuasa ketika menjadi Timbalan Perdana Menteri dulu?  Adakah ini niatnya?



Fikirkan sendiri. 

Adakah kenyataan Rafizi ini merupakan rekaan UMNO dan BN juga?


No comments:

Post a Comment