Friday 30 March 2012

Nallakaruppan Dedah Azmin Ali Gadai Body Shamsidar Buat Anwar Ibrahim





KUALA LUMPUR 28 Mac - Presiden Parti India Malaysia (MUIP) Senator Datuk Nallakaruppan bertegas tidak akan mengubah pendiriannya dalam membuat pertuduhan terhadap Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didakwa merupakan seorang Biseksual.

Beliau berkata tindakan penyokong Anwar yang telah membuat ugutan terhadapnya agar menghentikan segala tuduhan-tuduhan beliau langsung tidak akan dipedulikan malah telahpun menyerahkan perkara tersebut kepada pihak polis.Malah Nalla turut membuat satu lagi pertuduhan secara terbuka mengenai hubungan Ketua Umum PKR itu bersama isteri kepada Ahli Parlimen Gombak, Azmin Ali.

"Ya. Anwar ada hubungan sulit dengan Shamsidar," katanya pada Sidang Media yang diadakan di sini sebentar tadi. Turut serta bersama Nalla 2 orang peguam yang bakal mewakili dirinya pada kes saman tersebut.

Nalla juga menambah, beliau akan terus mencabar dan menunggu untuk mengadili segala pertuduhan yang beliau lemparkan terhadap Anwar di mahkamah.Anwar sebelum ini telah menfailkan saman berjumah RM100 Juta baru-baru ini terhadap Nalla yang mengaitkan dirinya terlibat dalam aktiviti hubungan Biseksual.Ia disusuli dengan laporan polis Nalla kelmarin kerana mendakwa telah diugut oleh sekumpulan penyokong PKR yang mahu beliau menghentikan kesemua pertuduhan yang dilemparkan.


Sumber: Kl Pos

No comments:

Post a Comment