Thursday 15 March 2012

Haprak – Hanya Pakatan Rakyat (Kita Tolak)



Pakatan Rakyat yang diterajui PKR, namun DAP sebenarnya yang menguasai pakatan ini, hinggakan PAS hanya anjing suruhan kepada DAP dan PKR ini.

Apa dah jadi dengan PAS hari nie?

Hanya jadi budak suruhan, jadi pencacai kepada DAP dan PKR?

Mana letaknya perjuangan suci PAS selama ini?

Adakah hanya kerana ingin mempertahankan kuasa yang ada, PAS terpaksa jadi pencacai?

Aku bukanlah seorang penulis yang hebat….. jadi, aku memohon kepada blogger-blogger yang sudah hebat dan ternama, tidak kiralah dari pihak Barisan Nasional dan UMNO malah dari pihak Pakatan Rakyat juga, untuk aku memuatkan artikel-artikel korang dalam blog aku….

Aku budak baru…. Hanya seorang penyokong Barisan Alternatif yang kecewa, 1999-2004, membuka mataku siapa sebenarnya Anwar Ibrahim.

1 comment: